Strony

OOTD- DECEMBER


Wreszcie mamy Grudzien!Jest to jedna z moich ulubionych por roku, nie tylko, że względu na święta, ale także na wyjątkowa atmosferę, która panuje w tym czasie. Nie wiem dlatego, ale w tym okresie wszyscy wydaja się być o wiele milsi, weselsi i z pewnością bardziej zabiegani haha… Jak prawie każda dziewczyna również uwielbiam fakt, że jest ogromna liczba przecen więc można kupić sobie wiele rzeczy za naprawdę niska cenę.

W Londynie ostatnio jest bardzo ciepło także mogłam sobie pozwolić na lekka kurtkę i wiosenno/jesienne botki. Niestety, taka pogoda kłuci się z moja idea Grudnia, gdyż zawsze z niecierpliwością czekam na snieg. Mam nadzieje, że w tym roku uda mi się ulepić bałwana (chociaż małego) czy porzucać się sniezkami ze znajomymi. Muszę przyznać, że niektóre dziecięce nawyki wciąż zostały mi w krwi haha. A Wy też lubicie tak bardzo Grudzien? 











4 comments:

  1. Płaszcz jest świetny - moja kolorystyka i dobrze Ci w nim :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Grudzień, to jeden z najlepszych miesiąców, głównie dzięki niesamowitej atmosferze świąt.
    Super zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz rewelacyjnie, a zdjęcia są przepiękne. Dziękuje za tak miły komentarz, który zostawiłaś u mnie. Bardzo cieszy to, że poznaje dzięki temu tak kreatywne i miłe osoby. Trzymam za Ciebie mocne kciuki, i życzę dużo inspiracji do prowadzenia bloga, bo jest za co. No i jak zawsze - fenomenalny Londyn. <3

    ReplyDelete