Strony

SKY GARDENS

Jak pisałam w poprzednim poście, po długich oczekiwaniach na jakąkolwiek możliwą datę która pasowałaby do mojego planu zajęć wreszcie udało mi sie pojechać do Sky Gardens. Dzięki Bogu, mój lęk wysokości nie dał o sobie znać nawet na chwile i mogłam cieszyć się pięknymi widokami Londynu przez cały pobyt. Sky Gardens znajdują się na 35 piętrze i szczerze mówiąc chyba nigdy nie byłam w tak wysokim budynku. Mogę śmiało powiedzieć, że jest to teraz jedna z moich ulubionych części tego miasta i bardzo chciałabym mieszkać w miejscu z takim widokiem. Jednak jak na duże miasto przystało, dostanie sie na miejsce nie obyło sie bez korków i oczywiście mojej ulubionej latte. Mam nadzieję, że co jakiś czas uda mi sie pokazać Wam moje ulubione miejsca w Londynie i zakochacie sie w tym mieście równie bardzo jak ja. Niestety, turyści często pomijają wiele pięknych miejsc (nie liczac Big Ben czy Buckingham Palace) o których sama nie miałam pojęcia dopóki tutaj nie zamieszkałam. Planuję rownież otworzyć kanał Youtube i spróbować coś nowego, oczywiście nie zostawiając bloga. Dam Wam koniecznie znać w następnym poście. Do zobaczenia!

7 comments:

  1. Wow, szkoda, że nie wiedziałam o tym prędzej, bo jakiś czas temu byłam w Londynie i bardzo chciałabym się znaleźć w miejscu z takimi widokami. Jeśli będę miała okazję wybrać się do Londynu jeszcze raz to na pewno ten budynek będzie na mojej liście rzeczy do odwidzenia. ;)

    ReplyDelete
  2. Przecudowne widoki ! Piękny masz uśmiech tak poza tym :)

    ReplyDelete
  3. Ja jestem zakochana w Londynie już od kilku lat. Mam nadzieję, że będzie więcej takich postów z Twoimi ulubionymi miejscami w Londynie :) Piękny widok.
    Obserwuję!
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wow, super widoki :) Mam nadzieję że kiedyś odwiedzę Londyn i się tam wybiorę :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. piękne widoki! zazdroszczę!
    http://dalenadaily.com

    ReplyDelete
  6. chyba za rok udam się do Londynu wreszcie!

    ReplyDelete