Strony

SPRING IS COMING


Witam wszystkich, wpadam dzisiaj z dość wiosennym outfitem. Krótka spódniczka khaki w połączeniu z czarnym golfem to ostatnio mój rytuał w słoneczne dni jako, że Londyn ostatnio bardzo pozytywnie zaskakuje mnie jeżeli chodzi o pogodę. Jednak musze przyznać, że im jest cieplej tym moje ubrania mniej pasują do temperatury na zewnątrz. Moja logika jest dosyć odwrotna jeżeli chodzi o ubiór- ciepły sweter w gorące dni i sukienka w bardzo zimne haha. Mamy już ostatni dzień Lutego przyznaję, że bardzo miło miną mi ten miesiąc. Pomimo nadmiaru prac domowych udało mi się pogodzić lekcję jak i zorganizować czas na przyjemności. Mam nadzieję, że Marzec będzie równie efektowny szczególnie, że mam spotkania na uniwersytecie. Nie mogę się doczekać aż w końcu zobaczę mój nowy kampus i okolicę. Oby było tam wiele kawiarenek które tak bardzo uwielbiam. Trzymajcie za mnie kciuki i koniecznie dajcie mi znać jakie są wasze plany na nadchodzący miesiąc xx



26 comments:

  1. Piękna stylizacja podoba mi się bardzo !

    ReplyDelete
  2. pięknie to wszystko wygląda :) widzę wiosnę... -.- a u mnie śnieg po kostki :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje! Niestety ja nie mialam okazji nacieszyc sie sniegiem w tym roku ;(

      Delete
  3. świetny look :) spódniczkę chętnie bym przygarnęła. Jest genialna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje, jest to ostatnio moja ulubiona ;)

      Delete
  4. Lovely outfit & congrats on going to a new campus! :)

    VEGETARIAN COURTESYFACEBOOK

    ReplyDelete
  5. U mnie za oknem jeszcze zalega śnieg, a u Ciebie tak wiosennie :)

    ReplyDelete
  6. U Ciebie tak jakby wiosna już się pojawiła:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokladnie, mam nadzieje, ze juz tak zostanie i obejdzie sie bez deszczu ;)

      Delete
  7. U Ciebie w stylizacji już wiosna za którą strasznie tęsknie. Specjalnych planów na marzec nie mam ale pewnie jakaś spontaniczna podróż się wydarzy jak to u mnie bywa :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje, ze podroz bedzie jak najbardziej udana ;) Baw sie dobrze! ;*

      Delete
  8. Super zestaw i bardzo podoba mi się zestawienie kolorków ;)

    ReplyDelete
  9. bardzo, bardzo ładna stylizacja!!:)

    ReplyDelete
  10. Jestem na tak! Wygladasz cudownie :)

    ReplyDelete
  11. Śliczny sweter/płaszczyk. :) Spódniczka też bardzo oryginalna.

    ReplyDelete