Strony

OOTD

Witam wszystkich! Juz coraz bliżej upragnionych przez wszystkich wakacji i pięknej pogody. Ku mojemu zdziwieniu w tym roku nie odliczam dni do lata i cieszę się z każdego dnia w szkole jak i czasem który mogę spędzić z moimi znajomymi. Za niedługo czeka mnie jedna z najtrudniejszych decyzji w moim życiu iż musze wybrać uniwersytet do którego pójdę w przyszłym roku i jako, że uwielbiam zmiany jestem bardzo podekscytowana !
Zdjęcia które dzisiaj publikuje były zrobione bardzo spontanicznie i musze przyznać, ze jeszcze nie przywykłam do 'pozowania' w zatłoczonych miejscach. Jednak wiele ludzi zwykle uśmiecha się i zagaduje. Cieszę się, ze spotykam tak pozytywne osoby!



10 comments:

  1. Piękna narzutka/płaszczyk. Oj tak wybór uniwerka to poważna sprawa. :) Sama też nie poganiam w tym roku czasu- sesja, sesja,sesja!

    ReplyDelete
  2. Śliczny zestaw, bardzo ładny szalik :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się bardzo stylizacja, bardzo stonowanie i kobieco. Torebka jest rewelacyjna!
    Życzę Tobie powodzenia w wyborze Uniwersytetu.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Ja też nadal się trochę wstydzę pozowania w mieście. Tobie wyszło to świetnie;)

    ReplyDelete
  5. Jeśli DOBRZE WIDZĘ, TO NA NOGACH MASZ LORDSY! SĄ MEGA!
    POZDRAWIAM, MALWA

    ReplyDelete
  6. Super torebka ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajnie wyglądasz.:)
    Też mam problem z 'pozowaniem' przy ludziach, dlatego zawsze wybieram jakieś ustronne miejsca. ;)

    ReplyDelete
  8. Menangkan permainan Poker dan Dapatkan dapatkan kemenangan mudah hanya dengan menggunakan Aplikasi Cheat Server Online.

    CheatPasti
    InfoPendek
    InfoJitu
    SitusPanas

    ReplyDelete