Strony

JANUARY-FAVORITES

W końcu poczułam wiosnę od rana słońce cudownie sweci, ptaki śpiewają, a nawet widziałam już kwitnące żonkile. Nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo mi tego brakowało. Jednak w tym poście chciałabym wrócić jeszcze do Stycznia i podzielić się z Wami moimi ulubieńcami z tego miesiąca. Udało mi się, całkiem przypadkowo odkryć produkty, które na pewno będą mi towarzyszyć na bardzo długo.

BALSAM-THE BODY SHOP
Od czasu kiedy mieszkam w Londynie zawsze uwielbiałam oglądać produkty w The Body Shop i eksperymentować z przeróżnymi artykulami jednak jeszcze nigdy nie kupiłam balsamu z tej firmy – aż to teraz. Balsam pachnie przecudownie, jak prawdziwa pomarańcza. Ponadto bardzo nawilża skórę nie zostawiając jej przesadnie tłusta.


TRANGLE TEEZER
Muszę przyznać, że ta szczotka sprawdza się naprawdę dobrze. Największa jej zaleta jest to, że jest bardzo mała w porównaniu do innych szczotek i mogę ja zmieścić nawet w małych torebkach.


TEA TREE PEEL-OFF FACE MASK
Osobiście, uwielbiam robić maseczki wszystkich rodzajów. Jednak te z serii peel-off przypadają mi do gustu najbardziej. Mogę szczerze polecić tę maseczkę osobom, które mają problemy z porami i zaskórniakami.


HENNA COLOUR
Jeszcze nigdy nie odważyłam się pofarbować włosów (oprócz kocówek). Długo zastanawiałam się nad alternatywa do farb i szamponetek, jako że chciałam znaleźć coś, co nie zniszczy moich włosów i je przyciemni. Henna jest świetna alternatywa, aby przyciemnić włosy, a nawet je odżywić.


EYLURE EYELASHES
Sztuczne rzęsy zaczęłam zakładać już od sylwestra. Bardzo podoba mi się efekt jaki robią, szczególnie że nie wyglądają przesadnie sztucznie i są wręcz idealne na imprezę.



Czy też używacie któryś z produktów? Chętnie również poczytam w komentarzach o Waszych ulubieńcach miesiąca!

3 comments:

  1. Fajnych masz ulubieńców :) ja równiez używam tangle teezera do włosów :) to dobra szczotka, która mogę zabrać wszędzie. Fajna jest też wersja kompaktowa do torebki z przykrywką :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie widzialam jeszcze tej wersji, koniecznie musze poszukac ;)

      Delete
  2. lubie kosmetyki z bidy shop :)
    szczotke posiadam, ale nie przepadam za nia, ciezko rozczesac mi nia wlosy, zwlaszcza mokre...

    ReplyDelete