Strony

BEIGE

Follow my blog with Bloglovin

Jako dziecko beżowy i wszystkie jego odcienie zawsze kojarzyły mi się z nudą i monotonią kreowaną przez dorosłych. Nie mogę uwierzyć, że tak myślałam bo z ubiegiem lat jest to jeden z moich ulubionych kolorów. Szczerze mówiąc uświadomiłam sobie to dopiero dzisiaj gdy wzięłam do przymierzalni w sklepie odzieżowym pięć bluzek właśnie w tym kolorze haha. Uwielbiam beże, jako że swietnie pasują do wielu kolorów i bardzo łatwo stworzyć klasyczny i zarówno ciekawy look. Powyżej możecie zobaczyć moje propozycje które znalazłam. Jak Wam się podobają?


H&M Coat/ River Island Shoes/ Prada Sunglasses/ 
Mac Lipstick/ Michael Kors Bag/ H&M Scarf/ H&M Hat

21 comments:

  1. Lubię takie beżowe rzeczy... Kapelusz szczególnie bym przygarnęła! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cudowne! Ostatnio właśnie taki kolor mi się podoba :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  3. Cudowne kolory <3
    piękne rzeczy !
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. wszystko z chęcią bym przygarnęła :)

    ReplyDelete
  5. Beż byłby w moim top 5 ulubionych kolorów ;) Dzięki za odwiedziny!

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie kolorki!! <3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  7. beż śliczny delikatny :) obs? ja już:D

    ReplyDelete
  8. Kiedyś też nie przepadałam za beżem i jego odcieniami, ale dzisiaj przyjemnie mi się patrzy na ten kolor :)
    >foxydiet<

    ReplyDelete
  9. I love this colour.
    Have a nice Monday. :)

    ReplyDelete
  10. Również jako dziecko nie lubiłam beżu, kojarzył mi się z kolorem brązowym, który mi się nie podobał. Wolałam różowy. Beż jest bardzo ładny, kojarzy mi się z jesienią.

    enjoy-lifeee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. chociaż nie przepadam za beżowym Twoje zestawienie przypadło mi do gustu ;)

    ReplyDelete
  12. Kupiłam ostatnio beżowe szpilki i są cudowne! Nie mogę się doczekać ciepełka aby w nich wyskoczyć na miasto ;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  13. beżowy kolor jest świetny!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. świetne propozycje! ja mam mało beżowych ubrań w swojej szafie, jakoś do mnie nie pasują albo to sobie wmawiam :D
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  15. Według mnie beż zawsze dodaje elegancji, ale jednak zdecydowanie wolę czerń ;)

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam takie zestawienia! Beż dodaje stylizacjom niezwykłego uroku :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere.pl

    ReplyDelete
  17. Ja również lubię kolor beżowy jak i wszelkiego rodzaju szarości itd. Są klasyczne i łatwo z nich stworzyć udane zestawy. :)

    Podoba mi się u Ciebie, dodaję do obserwowanych. :)

    ReplyDelete
  18. Najbardziej podoba mi się kapelusz! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/2016/04/casual-look.html

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam bez! :) swietne rzeczy :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Dopiero zaczynam i to duża motywacja, na pewno się odwdzięcze :)

    ReplyDelete