Strony

OOTD

Kolejny miesiąc już prawie za nami. Czas zdecydowanie za szybko mi ucieka ale na szczęście nie mogę sobie zarzucić tego, że nie wykorzystuje w pełni każdego dnia, a co więcej za niedługo pojadę do Sky Gardens. Chciałam tam pojechać już od dłuższego czasu, jednak zwykle trudno było mi znaleźć odpowiednia datę aby zamówić bilet. Jestem bardzo podekscytowana i mam nadzieje, że pomimo mojego lęku wysokości bede mogła cieszyć się pięknym widokiem.

Zdjęcia które dzisiaj dodaje były robione dość spontaniczne jednak takie chyba lubię najbardziej. Zdecydowałam się ubrać w bardzo typowy wiosenny strój-czyli koszula w kwiaty i lekka skórzana wiatrówka. Jest to świetna alternatywa do zimowych kurtek i grubych szalików które nie odstępowały mnie na krok przez poprzednie miesiące. Jak Wam podobają się takie koszule? Dajcie znać w komentarzu!

12 comments:

  1. koszula prześliczna, taka typowo wiosenna :)

    ReplyDelete
  2. Cudownie wyglądasz i tak wesoło :3 Napatrzeć się nie mogę! <3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz, jesteś bardzo fotogeniczna. :)

    ReplyDelete
  4. Chętnie bym to ubrała ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  5. Z przyjemnością ogląda się zdjęcia takiej pozytywnej i uśmiechniętej modelki! Bardzo ładna bluzeczka :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja :).

    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html#comment-form

    Co powiesz na wspólną obserwacje? :).

    ReplyDelete
  7. ślicznie wyglądasz! Cały look jest jak najbardziej zjawiskowy, a koszula przepiękna :)
    OBSERWUJĘ Kochana :) Dziękuję za wizytę ;) Miłego weekendu :)

    ReplyDelete
  8. Słodka koszula w slicznej scenerii :)

    ReplyDelete
  9. Śliczna, wiosenna koszula :) piękne tło zdjęć;)

    ReplyDelete