Strony

West Wittering Beach

Poprzedni tydzień był bardzo pochmurny w Londynie. Straciłam nawet nadzieje, że znowu założę krótkie spodenki czy nawet spódniczkę. Jednakże w ten weekend pogoda bardzo mnie zaskoczyła. Wraz z rodzicami postanowiliśmy pojechać nad morze, aby jak najbardziej wykorzystać tak piękna pogodę.
Pojechaliśmy na nieznaną nam plaże, lecz bardzo polecaną przez naszych znajomych. Nazywa się ona West Wittering Beach. Jest to piaszczysta plaza i ku mojemu zdziwieniu woda była niesamowicie czysta i przerzysta. Na plaży również znajdowały się małe domki, które bardzo mi się spodobały, one przeznaczone dla ludzi, którzy chcieliby coś ugotować czy nawet użyć prądu haha.
Wyjazd na plaże oceniam na bardzo pozytywnie. Udało mi się nawet trochę opalić unikając spalenia na tak zwanego raka. A jak wam udał się weekend? Dajcie mi znać w komentarzach. ;) 

8 comments:

  1. Haha, moja siostra uwielbia magnumy. Zostałaś nominowana do LBA :) Gratulacje :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. No to cieszę się, że chociaż trochę ładnej pogody było i złapałaś trochę słoneczka:)
    Śliczne zdjęcia:)
    pozdrawiam.
    [kiimir.blogspot.com]

    ReplyDelete
  3. Mega zdjęcia ;>
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ładne zdjęcia, śliczne te domki na plaży, u nas takich nie ma...My co weekend prawie jeździmy motocyklem. Więc wakacje wciąż pełną parą ;) Pozdrawiam
    odrobinaraju.pl

    ReplyDelete
  5. ale tam jest świetnie! te kolorowe domki są cudne :D
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  6. swietne posty! http://clauddfashion.blogspot.com/zapraszam rownież do komentowania!

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładne zdjęcia :3
    Zapraszam do obserwacji :*

    ReplyDelete