Strony

August's favourities l SWIG



Jak pewnie widzicie na blogu pojawiło się wiele zmian estetycznych. Moim zdaniem dzięki temu wszystko jest bardziej przejrzyste i bardzo proste. Mam nadzieje, że te zmiany podobają się Wam równie dobrze, jak i mi.
W tym poście chciałabym podzielić się z Wami nowym produktem, który odkryłam w tym miesiącu. Może okazać się to spieszne, ale jest to piersiówka. Napoczątku nie byłam do niej przekonana iz zawsze piersiówki wydawały mi się męskim produktem jednakże bardzo spodobało mi się wykonanie, jak i sam wyjątkowy projekt butelek firmy SWIG (http://swigflasks.com).
Buteleczka, która zamówiłam jest w niebieskim pokrowcu. Na pierwszy rzut oka widać, że pokrowiec, jak i sama piersiówka są zrobione z wielka dokładnością, jak i również z bardzo wysokiej klasy materiałów. Zaraz po otrzymaniu zamówienia nie mogłam się doczekać, aż w końcu napije się czegoś z tej piersiówki haha… Naszczepcie zbliżał się piątek i miałam okazje wypróbować ja na urodzinach mojej koleżanki. Muszę również przyznać, ze wszyscy moi znajomi byli pod wrażeniem (oczywiście najbardziej pleć męska).
Szczerze mówiąc, dzięki temu w końcu uświadomiłam sobie jaki byłby najlepszy prezent dla mężczyzny. Firma SWIG oferuje bardzo dużo różnorodnych piersiówek. Jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie.



 A Wam jak podoba się ta piersiówka? Czy Wasi mężczyźni również ucieszyliby się z takiego prezentu? A moze Wasze kobiety lubia takie prezenty? Dajcie znać w komentarzach?

6 comments:

  1. Jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba! Estetyka bloga super, jestem za takimi jak najbardziej na tak. Pozdrawiam! :)

    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie podobały mi się piersiówki i raczej nie miałabym nawet komu takowej zakupić. Ale masz rację wygląda bardzo elegancko.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  3. Hej,
    zostałaś nominowana do Liebster Blog Awart !
    Więcej informacji na moim blogu !
    http://domishh.blogspot.se/

    ReplyDelete
  4. Fajna czcionka i wygląd blog! Jesteś pomysłowa, podobają mi sie te posty!
    http://gabstylee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajna jest :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :
    http://litigioo.blogspot.com/2015/10/inspiration-black.html#more

    ReplyDelete
  6. Jejku super !!! Mega, jestem pozytywnie zaskoczona wyglądem bloga jak i buteleczką którą pokazałaś we wpisie :) Obserwuję :)
    Czy mogłabyś kliknąć w linki które znajdują się w najnowszym wpisie dresslink ? Byłabym Ci bardzo wdzięczna :)
    ♥♥♥
    ♥ Mój Blog ♥ KLIK

    ReplyDelete