Strony

OOTD- DAILY


Mam nadzieje, ze wszystko u Was w porządku. Muszę przyznać, że moje ostatnie dni były bardzo nieprzewidywalne i zabiegane. Bardzo lubię mieć takie dni, bo pod koniec dnia naprawdę czuje, że coś zrobiłam. Zdjęcia do tego postu zrobiłam już bardzo dawno temu, ale nie byłam do końca przekonana, aby je opublikować. Jednak brakuje tu moich codziennych stylizacji, dlatego pomyślałam, że może się komuś ona spodobać. Outfit jest bardzo prosty i wygodny. Dajcie mi znać co o nim myślicie. ;)
...................................................................................................................................................................


I hope you are alright. I need to admit that recently my days were pretty surprising and busy. Even though I got really tired, I love having these kinds of days as it makes me realise that I did something. I took these pictures (in a post) long time ago but I was not sure whether or not to post them. However, I felt like something was missing … something like my daily outfit haha. This outfit is really simple and cozy. Let me know if you like it. ;)











7 comments: