Strony

CHRISTMAS


Jeszcze nigdy nie byłam tak szczęśliwa podczas świat. Z jakiegoś powodu wszystko wydaje się podwójnie specjalne w tym roku. Światełka, choinka, gorąca czekolada, pierniczki i mnóstwo filmów to wszystko czego potrzebowałam. Jednak, znalezienie specjalnych prezentów było trudniejsze niż znalezienie Nemo haha… Ostatnio, udało mi się odwiedzić mnóstwo fantastycznych miejsc takich jak Winter Wonderland i wreszcie znalazłam czas, aby spotkać się z moimi znajomymi. ;) Powracając do Winter Wonderland bardzo siebie zaskoczyłam. Mam okropny lek wysokości, ale pomimo to moi znajomi zachęcili mnie abym poszła na jedna z najwyższych atrakcji, które tam się znajdywały. Jestem bardzo z siebie dumna i liczę dni, aby znowu tam pójść. W każdym razie jak wasze święta mijają?
...................................................................................................................................

I have never been so happy about Christmas. For some reason everything seems extra special this year. Lights, Christmas tree, hot chocolate, gingerbread cookies and movies were all I needed. However, finding special presents were even harder than finding Nemo haha… Recently, I visited so many places such as Winter Wonderland and finally I had time to hang out with all my friends ;) Coming back to Winter Wonderland I surprised myself so much. I am horribly terrified of highs but my friends convinced me to go on one of the highest attraction there. I am so proud of myself and I am counting days to go there again. It is crazy isn’t it? Anyway, how is your holiday is going?






6 comments:

  1. Moje święta minęły naprawdę dobrze, mimo małego przeziębienia w formie kaszlu, ale tez bez zbędnych rewelacji. Za to ty, miałaś świetne święta!
    Nie wiem czemu, ale najpierw zaczęłam czytać tekst po angielsku, haha ;D
    Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku!
    lipcowaja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje, ze pomimo wszystko twoja noc sylwestrowa byla wspaniala ;)
      Dziekuje bardzo i wzajemnie ;D

      Delete
  2. piękne zdjęcia, szczęśliwego nowego roku :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete