Strony

MY NEW YEAR’S RESOLUTIONS


Prawie każdy wyznacza sobie male bądź duże cele do osiągnięcia na Nowy Rok. Ja bardzo lubię wyznaczać sobie takie cele, bo pozwala mi to polepszyć siebie, jak i całe moje życie. Oczywiście takie zmiany potrzebują więcej czasu więc to też wymaga dużo samozaparcia i ambicji. Dlatego też ważne jest, aby wybierać cele bardzo realistyczne oraz takie, na których bardzo nam zależy.
.................................................................................................................................................
Almost everyone sets big or even small aims to achieve in the New Year. I really like to set goals as it allows me to improve myself and my lifestyle. Of course, such changes need more time so it requires a lot of perseverance and ambition. Therefore it is important to select targets that are realistic and those that we really want to achieve.

 1. Nie odkładać rzeczy na później.
Bardzo często okazuje się, że później staje się nigdy. W Tym roku postaram się, aby robić wszystko od razu włączając obowiązki domowe, szkolne, a także i blogowanie.

2. Pozostać aktywna.
Zdrowy tryb życia jest bardzo rozpowszechniany przez wielu celebrytów. Bardzo się z tego cieszę, bo ludzie staja się coraz bardziej świadomi jak bardzo ważne to jest. W tamtym roku moja aktywność fizyczna była dość satysfakcjonująca dlatego też w tym roku chciałabym to kontynuować. Myślę, że dodając do tego dobra dietę mogłabym uzyskać bardzo dobre efekty.
..........................................................................................................................................................
1. Do not put off things for later.
Very often later becomes never. This year I'll try to do everything at once, including household chores, school, and also blogging.

2.Stay active.
A healthy lifestyle is very popular nowadays. I am really happy about that because people are becoming more aware of how important it is. Last year, my physical activity was quite rewarding that’s why I'd like to continue it this year. I think that adding a good diet would help me to achieve very good results.


3.Czytać więcej książek.
Niestety przez brak czasu w poprzednim roku bardzo zaniedbałam czytanie książek. Czytanie było jedna z moich największych pasji. Pozwalało mi się to zrelaksować, a także rozwinąć wiedzę na rożne tematy, w których byłam zainteresowana.

4. Nauczyć się gotować różne potrawy.
Jest to bardzo ważne dla mnie iz w tym roku rozpocznę studia. Wyprowadzka od rodziców będzie wymagała od mnie wiele samodzielności włączając gotowanie.
...........................................................................................................................................................
3.Read more books.
Unfortunately, last year I did not have enough time to read books. Reading was one of my biggest passions. It allowed me to relax, and develop knowledge on different subjects in which I was interested in.

4. Learn how to cook various dishes.
It is very important for me and this year I am going to Uni. Moving out from my parents house will require from me a lot of independence, including cooking.

 fot. tumblr

10 comments:

  1. Na mojej liście również znalazł się punkt z czytaniem - zaniedbałam się w tej kwestii :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie zycze wiele wytrwalosci w postanowieniu ;)

      Delete
  2. To odkładanie rzeczy na później to też trochę moja przypadłość :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miejmy nadzieje, ze w tym roku bedzie inaczej ;)

      Delete
  3. Ja też muszę nauczyć się, żeby nie odkładać niczego na później.

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieje, że wszystko co sobie postanowiłaś, w tym roku stanie się rzeczywistością :)
    Czytanie książek - właśnie uświadomiłam sobie, że też muszę to nadrobić :(

    ReplyDelete
  5. Inspirację są rewelacyjne ;-) U mnie to samo niestety ...

    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie zycze powodzenia i wytrwalosci ; )

      Delete
  6. Ooo, mam baardzo podobne postanowienia!
    Trzymam kciuki za nas! :D


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    ReplyDelete