Strony

PRINTABLE CALENDARS

W poprzednim poście pisałam wiele o moich postanowieniach noworocznych, a także dlaczego są dla mnie takie ważne. Jednak, aby udało mi się to wszystko osiągnąć potrzeby jest plan, aby krok po kroku udało mi się te plany realizować. Uznałam, że kalendarz będzie najlepsza opcja, aby zapisywać swoje duże i male cele, a także żeby planować jak je osiągnąć. Udało mi się znaleźć wiele przepięknych kalendarzy do druku za darmo. Bardzo podobała mi się ich delikatność, a także i prostota, jako że bardzo wierze w zasadę ‘mniej znaczy więcej’. Chciałabym się z Wami podzielić moimi znaleziskami i może to też zainspiruje Was do lepszego planowania. Co więcej kalendarzyki są bardzo praktyczne iz można je postawić w każdym miejscu: od kuchni do salonu! Co o nich myślicie?



11 comments:

  1. kurde mogłabym sama coś takiego zrobić ;3

    ReplyDelete
  2. Naprawdę piękne i designerskie kalendarze :) Nie trzeba wydawać dużej ilości pieniędzy by mieć w domu oryginalny kalendarz :) Super pomysł :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje, mozesz sciagnac kalendarze po wejsciu w linki ktore podalam powyzej ;)

      Delete
  3. Dziekuje!
    Bardzo sie z Toba zgadzam ;)

    ReplyDelete
  4. fajnie te kalendarzyki wyglądają:)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajnie wyglądają te kalendarze ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wow świetne sa te kalendarze!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo lubię takie kalendarze :) Twoje propozycje świetne. Szczególnie te z miejscem na swoje zapiski. Z pewnością, któryś dla siebie wybiorę. U mnie też wszystko co zaplanowane musi być zapisane bo inaczej gdzieś ucieka ten czas wraz z planami.

    ReplyDelete
  8. Piękne kalendarze :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  9. Ciekawe, minimalistyczne, wyglądają nieprzeciętnie :)

    ReplyDelete