Strony

TRIP INSPIRATIONS


Szczęśliwego Nowego Roku !) Muszę przyznać, że początek tego roku jest naprawdę pracowity. Mam bardzo dużo wypracowan i esejów do napisania i niestety za niedługo będę miała próbne egzaminy. Trzymajcie kciuki! W tym roku planuje bardzo dużo wycieczek do wielu krajów i miast. Mam nadzieje, że moje marzenie, aby pojechać do Norwegii w końcu się spełni. Jestem bardzo podekscytowana. W tym poście chciałabym Wam pokazać parę moich ‘podróżowych inspiracji’. Mam nadzieje, że się Wam spodobają.
.....................................................................................................................................................

Happy New Year !) I need to admit that start of this year is really busy. I have so many assignments and essays to write and unfortunately I am going to have mock exams soon. Wish me luck! In the following year I am planning many trips to many different countries and cities. Hopefully, I am going to make my dream come true and go to Norway. You can’t imagine how excited I am. In this post I would like to share with you some of my ‘trip inspirations’ I hope you will like it.





..












fot. tumblr

10 comments:

  1. i just follow your blog.
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Też mam w planach kilka wyjazdów w tym roku...jeden właśnie do Norwegii :) mam nadzieję, że się uda...Pozdrawiam i życzę wytrwałości w pisaniu esejów i wypracowań... Powodzenia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Udanego pobytu w Nogwegii ;) Dziekuje bardzo i rowniez pozdrawiam ;D

      Delete
  3. Oh tak, wyjazd to coś, o czym marzę! Już niedługo ferie, więc może pojadę do kuzynek, albo po prostu będę w domu, ale i tak chciałabym wybrać się gdzieś daleeko, daleko stąd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzymam kciuki aby udalo Ci sie gdzies wyjechac ;)

      Delete
  4. W takim razie życzę Ci aby udało Ci się zrealizować te plany:)

    ReplyDelete
  5. Aaa i zapomniałam dodać że zdjęcia są przepiękne:)

    ReplyDelete