Strony

MONDAY'S OUTFIT


Poniedziałki zawsze były dla mnie ciężkie, szczególnie gdy widziałam deszcz zza okna i bardzo niska temperaturę na termometrze. Jednak dzisiaj pomimo czterech godzin snu uśmiech nie schodzi mi z twarzy ani na sekundę. Pogoda jest na przysłowiową piątkę z plusem. Od czasu kiedy mieszkam w Londynie wiosna to moja ulubiona pora roku, nie tylko ze względu na ładną pogodę ale rownież dla tego, że na ulicach można zobaczyć wiele kwiatów a w szczególności 'dywany' żonkili.
Strój który widzicie na zdjęciach jest bardzo codzienny i niesamowicie wygodny co jest dla mnie bardzo ważne szczególnie o porankach kiedy biegnę na autobus lub metro. Musze przyznać ze sprawdza się doskonale. A Wam jak się podoba?



8 comments:

  1. Tez uwielbiam wiosne :D A zestaw świetny ;)

    ReplyDelete
  2. Tez uwielbiam wiosne :D A zestaw świetny ;)

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia, dla mnie tez poniedzialki są ciężkie :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    ReplyDelete
  4. świetne zdjęcia <3 zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy <3 http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. świetna stylizacja, dla mnie ciężkie są środy haha :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam wiosnę ;)
    śliczne zdjęcia !
    super stylizacja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz świetnie :) Lubię takie zestawy :) Piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz cudownie !!AHHH Anglia :) Zazdroszczę !
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ! :)
    OBSERWUJE :)

    ReplyDelete