Strony

OOTD


Jest już prawie 18;00 a ja piję już tysięczna kawę, robię zadania do szkoły i planuję najbliższe dni aby przerwa świąteczna minęła mi jak najbardziej efektownie. Święta minęły mi bardzo przyjemnie jednak już po niecałym tygodniu leniuchowania mam dość haha.. Udało mi sie rownież zrobić pare zdjeć na bloga chociaż pogoda była bardzo ‘Londyńska’. Jednakże, widok pięknych kwiatów niemalże w każdej uliczce wynagradza mi tę pogodę. Deszcz rownież nie powstrzymał mnie od dobrej zabawy oraz poniedziałkowego smingusa dyngusa. Wielkanoc jest rownie magiczna jak i Boże Narodzenie kiedy spędzamy czas z najbliższymi i oczywiście jemy dużo czekolady haha. Ja uciekam robić zadania do szkoły i zostawiam Was ze zdjęciami. Dajcie mi znać jak minęły Wam święta i rownież jak podoba Wam sie moj outfit!



10 comments:

  1. Super stylizacja :) Ślicznie wyglądasz w kapeluszu :)

    ReplyDelete
  2. Jakie śliczne zdjęcia! Twój uśmiech jest piękny <3
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna stylizacja :)

    ReplyDelete
  4. bardzo fajna stylizacja!:) a kapelusz mega!
    http://bythewaynd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super wygladasz , piękne zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Super stylizacja ! Świetnie wyglądasz i piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. Pogoda faktycznie cudna, siwetny look :)

    ReplyDelete
  8. Świetny outfit! Super Ci w kapeluszu :)

    ReplyDelete
  9. Świetny outfit! Super Ci w kapeluszu :)

    ReplyDelete